klik n klik n klik ..:)

special follower

thanks korang yang sudi follow memollow, komen mengomen , tinggalkan link n message... korang memang SPECIAL....

SPECIAL FOLLOWERS

Rabu, 29 Oktober 2014

awak cinta terakhir saya

saya memang gilakan awak. saya memang sayangkan awak. awak sayang saya tak? kenapa awak tak layan saya? kenapa awak tak pedulikan saya? rindunya pada awak. awak tak ingat saya ke? kalau saya takde awak cari saya tak? kalau saya takde awak rindu saya tak? awak takde masa ke untuk saya? awak tak kisah ke kalau saya pergi? awak saya, sangat-sangat sayangkan awak. dulu sebelum kita kahwin, saya selalu doa dan minta pada Allah supaya Dia bagi awak kat saya. dan Alhamdulillah, doa saya Allah makbulkan. saya dapat awak. tapi saya silap saya berdoa hanya untuk saya. saya tak tau awak benar-benar sayang kat saya atau tak. tapi sekarang saya dah nampak. awak tak perlukan saya. sayang awak hanya sementara. sayang awak bukan untuk saya. sayang awak untuk yang lain. alangkah bertuahnya dia. alangkah malangnya saya, kerana saya bukan dia. awak, saya nak pergi jauh dari awak. tapi saya tak mampu. saya nak tinggalkan awak, tapi saya tak boleh. bagaimana saya nak hidup tanpa awak? bagaimana saya nak harungi hidup saya nanti. awak, saya nak awak selalu ada di sisi saya. saya nak awak temani hari-hari saya. saya nak awak sentiasa buat saya tersenyum dan ketawa seperti dulu. saya nak semua tu. kenapa saya tak boleh bahagia? kenapa awak tak boleh bahagiakan saya? kenapa awak? saya tak pernah curang pada awak. saya setia pada awak. saya nak awak setia pada saya juga. awak, tolong jangan pergi dari saya. awak, tolong jangan tinggalkan saya. saya sangat sayangkan awak. bagi saya awak cinta terakhir saya.



alahai sedihnya... ermm.. harap2 tidaklah terjadi seperti ini... Semoga Allah kekalkan jodoh dan rumahtangga kita hingga ke Jannah

Rabu, 16 Julai 2014

udang karamel ringkas

Assalamualaikum,

akak nak share udang karamel yg sgt mudah untuk juadah berbuka puasa... resepi sebenar adalah kepak ayam sticky karamel.. tapi akak tukar pada udang.. ok gak la rasanya...tak yah la nak membebel panjang2.. so akk share la resepinya... tq pada empunya resepi sebenar.. akk lupa lak sapa.. maaf ya.. kalau anda terbaca minta halalkan n akk derhaka coz tukar ayam jadi udang...

1/2 kg udang sederhana besar
3 ulas bawang putih di hiris
1 inci halia di hiris
1sdk serbuk lada
sos cili
kicap
1/4 cawan madu
1sk pasti sedap
2 sb minyak masak

1. tumis bawang putih n halia. masukkan serbuk lada. kalau dah garing masukkan udang.
2. bila dah hampir masak masukkan sos cili, madu kicap dan pasti sedap.
3. goreng sampai kering dan udang dah di saluti rempah.

Jom Nasi Mandy ayam saudi

assalamualaikum,

cadangan menu berbuka petang ni.. nasi arab.. dapat dah tempahan nasi mandy  ayam dari kawan..  so balik ni kena p beli ayam and tomato puri.. stok ayam mentah kat umah tu dah abis.. so ke pasar sg hj dorani la kita... ber nasi arab la kita hari ni..



SPECIAL NOTE

SEGALA-GALANYA INDAH BILA D KONGSI BERSAMA.... SALAM SAYANG N CERIA2 SELALU BUAT PENGUNJUNG2 BELOG akak YANG NTAH APA2 NIE... :)


Syoknyer Blogging

DR. FAZLEY

KETAHUILAH KASIH SAYANG SESAMA KELUARGA TIDAK BOLEH DINILAI DENGAN WANG RINGGIT. BERDOALAH UNTUK IBUBAPA KESEJAHTERAAN MEREKA AGAR KITA TURUT DIBERKATI....

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin